• Βιογραφικό
  • Επικοινωνία
  • ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ | PAINTING
  • Προσωπική Ιστοσελίδα
Kalliopi Asargiotaki
  • ΕΡΓΑ – works
    • Ζωγραφική | Painting
      • Πρόσφατα έργα | Recent works

      • Crystal Gazer | Crystal Gazer

      • Desert Rose | Desert Rose 2015-2018

      • Κτερίσματα | Offerings 2010-2013

      • Μεταγραφή | Transcription 2008-2010

      • Ήταν καλοκαίρι | It was summer 2005-2007

      • Έγκοιλον | Enkoilon 2000-2003

      • Ερωτικά | Erotic 1997-2006

      • Ο κήπος του καθενός | Everyone’s garden 1995-1996

      • Γυμνά | Nudes 1996-1998

      • Πορτρέτα | Portraits 1989-2007

      • Πρώιμα έργα | Early works 1986-1989

    • Φωτογραφία | Photography
      • Μνήμες | Memories

      • Ημερολόγιο | Diary

      • Αυτοπορτρέτα | Self-portraits

      • Ναυσικά | Nausika

      • Ινώ | Ino

      • Έλλη | Elli

    • Εκδόσεις | Books
  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ – biography
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – contact

  • Ζωγραφική | Painting
  • Φωτογραφία | Photography
  • Εκδόσεις | Books

Η ζωγραφική της Καλλιόπης Ασαργιωτάκη ακολουθεί από την αρχή της πορείας της τα ίχνη της ανθρώπινης μορφής. Ξεκινώντας με μια έντονα χειρονομιακή γραφή αδρών γραμμών και χρωμάτων, τα έργα της γρήγορα στρέφονται σε έναν αισθησιασμό που προκύπτει από το ίδιο το ζωγραφικό μέσο: την απτική και οπτική υφή, τα περίπλοκα υλικά, τα χειροποίητα χαρτιά, τον περίτεχνο διάκοσμο που ταυτόχρονα περιγράφει το θέμα ενώ αυτονομείται προς την αφαίρεση. Τα μεγάλα αλλά και τα μικρότερα μεγέθη των έργων της προσηλώνονται στους δαιδάλους της λεπτομέρειας προδίδοντας νοητικές διεργασίες που συμπίπτουν με τη σωματική εμπλοκή της ζωγράφου στις επιφάνειες τις οποίες δουλεύει, την ίδια στιγμή που οι φωτογραφίες της αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία με τις ζωγραφικές εικόνες της. Η φωτογραφικότητα της ζωγραφικής της και η ζωγραφικότητα της φωτογραφίας της κινούνται στον ίδιο άξονα μιας ματιάς που αγαπά το αίνιγμα του ασαφούς, τη σιωπή των μέσα δωματίων, το πολύτιμο που κρύβουν οι καθημερινές όψεις της πραγματικότητας.

Ελισάβετ Πλέσσα

The painting of Kalliopi Asargiotaki has followed, from the very beginning of her journey, the traces of the human figure. Starting with an intensely gestural style of intense lines and colours, her work soon turns to a sensuality that derives from the medium of painting itself: tactile and visual textures, complex materials, handmade papers, elaborate ornament that describes the subject while breaking off into abstraction. Both her large and smaller-scale works fixate on the labyrinthine complexities of detail, betraying mental processes that coincide with the painter’s physical involvement with the surfaces on which she works, while her photographs engage with her painted images as communicating vessels. The photographic quality of her paintings and the painterliness of her photography develop along the same axis of a gaze that loves the enigma of the indefinite, the silence of back rooms, the preciousness concealed in the everyday aspects of reality.

Elizabeth Plessa

Η ζωγραφική της Καλλιόπης Ασαργιωτάκη ακολουθεί από την αρχή της πορείας της τα ίχνη της ανθρώπινης μορφής. Ξεκινώντας με μια έντονα χειρονομιακή γραφή αδρών γραμμών και χρωμάτων, τα έργα της γρήγορα στρέφονται σε έναν αισθησιασμό που προκύπτει από το ίδιο το ζωγραφικό μέσο: την απτική και οπτική υφή, τα περίπλοκα υλικά, τα χειροποίητα χαρτιά, τον περίτεχνο διάκοσμο που ταυτόχρονα περιγράφει το θέμα ενώ αυτονομείται προς την αφαίρεση. Τα μεγάλα αλλά και τα μικρότερα μεγέθη των έργων της προσηλώνονται στους δαιδάλους της λεπτομέρειας προδίδοντας νοητικές διεργασίες που συμπίπτουν με τη σωματική εμπλοκή της ζωγράφου στις επιφάνειες τις οποίες δουλεύει, την ίδια στιγμή που οι φωτογραφίες της αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία με τις ζωγραφικές εικόνες της. Η φωτογραφικότητα της ζωγραφικής της και η ζωγραφικότητα της φωτογραφίας της κινούνται στον ίδιο άξονα μιας ματιάς που αγαπά το αίνιγμα του ασαφούς, τη σιωπή των μέσα δωματίων, το πολύτιμο που κρύβουν οι καθημερινές όψεις της πραγματικότητας.

Ελισάβετ Πλέσσα

The painting of Kalliopi Asargiotaki has followed, from the very beginning of her journey, the traces of the human figure. Starting with an intensely gestural style of intense lines and colours, her work soon turns to a sensuality that derives from the medium of painting itself: tactile and visual textures, complex materials, handmade papers, elaborate ornament that describes the subject while breaking off into abstraction. Both her large and smaller-scale works fixate on the labyrinthine complexities of detail, betraying mental processes that coincide with the painter’s physical involvement with the surfaces on which she works, while her photographs engage with her painted images as communicating vessels. The photographic quality of her paintings and the painterliness of her photography develop along the same axis of a gaze that loves the enigma of the indefinite, the silence of back rooms, the preciousness concealed in the everyday aspects of reality.

Elizabeth Plessa

Πρόσφατα έργα | Recent works

Ζωγραφική | Painting

Desert Rose | Desert Rose 2015-2018

Ζωγραφική | Painting

Crystal Gazer | Crystal Gazer 2019-2022

Ζωγραφική | Painting

Κτερίσματα | Offerings 2010-2013

Ζωγραφική | Painting

Μεταγραφή | Transcription 2008-2010

Ζωγραφική | Painting

Ήταν καλοκαίρι | It was summer 2005-2007

Ζωγραφική | Painting

Έγκοιλον | Enkoilon 2000-2003

Ζωγραφική | Painting

Ερωτικά | Erotic 1997-2006

Ζωγραφική | Painting

Ο κήπος του καθενός | Everyone’s garden 1995-1996

Ζωγραφική | Painting

Γυμνά | Nudes 1994-1998

Ζωγραφική | Painting

Πορτρέτα | Portraits 1989-2007

Ζωγραφική | Painting

Πρώιμα έργα | Early works 1986-1989

Ζωγραφική | Painting

2020 © Kalliopi Asargiotaki